Το ραδιόφωνο τελευταίο στην ενημέρωση για τους νέους

Άσχημα τα νέα για το αγαπημένο μέσο.

Μία μεγάλη δημοσκόπηση της εταιρίας Palmos Analysis για την τηλεόραση του ATTICA παρουσιάστηκε χθες στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων.

Είναι μία δημοσκόπηση σε νέους, διενεργήθηκε αποκλειστικά σε δείγμα ανδρών και γυναικών ηλικίας 17 έως 34 ετών.

Λέει πολλά και διάφορα, ακόμα και τι θα ψηφίσουν αλλά εδώ μας ενδιαφέρει η ερώτηση που αφορά τα ΜΜΕ. Ρωτήθηκαν με ποιο τρόπο ενημερώνονται για τα θέματα της επικαιρότητας. Εντάξει, οι περισσότεροι (42%) ενημερώνονται από τα social media, γεγονός τραγικό αν και αναμενόμενο. Το 38% ενημερώνεται από τα sites. Το 10% των νέων ενημερώνεται από την τηλεόραση και το 3% από τις εφημερίδες ή τα περιοδικά.

Το ραδιόφωνο τελευταίο στην ενημέρωση για τους νέους

Το ραδιόφωνο είναι ακόμα πιο κάτω, μόλις το 2% των νέων το προτιμά για την ενημέρωσή του. Μικρότερο νούμερο ακόμα και από εκείνους που απαντούν ότι ενημερώνονται από φίλους και γνωστούς, δηλαδή που τηλεφωνήθηκαν και είπε ο ένας στον άλλον, «έμαθες ρε μαλάκα τι έγινε με την Πισπιρίγκου;».

Βέβαια υπάρχει ένα σημείο που μειώνει, κάπως, την απογοήτευση και την τόση απαισιοδοξία. Στη δημοσκόπηση οι νέοι ρωτήθηκαν αν ακούν ραδιόφωνο για ενημέρωση. Δεν ρωτήθηκαν αν ακούν για μουσική, οπότε το νούμερο θα ήταν σαφώς μεγαλύτερο. Οχι πολύ μεγαλύτερο ίσως αλλά, σίγουρα, όχι μόνο 2%.


© 2024 iThessalia | CREATED BY ITWORX